Verzending/Betaling
Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten zijn de kosten die ThingsByAnouk heeft om uw bestelling bij u thuis te bezorgen. Deze kosten zijn afhankelijk van het gewicht van de producten van uw bestelling.
2 soorten verzendkosten
ThingsByAnouk werkt met 2 soorten verzendkosten. De 2 soorten zijn onverzekerde post en verzekerde post.
Onverzekerde post is op eigen risico, en dit wordt verzonden via Post NL, zonder track en trace code. Als je dus een bestelling niet/beschadigd ontvangt is dit jou eigen risico en kan ThingsByAnouk niks voor jou betekenen.
Verzekerde post is met track en trace code. Hierbij wordt er verzonden via DHL. Als je hierbij een pakket niet/beschadigd binnen krijgt zal ThingsByAnouk kijken welke mogelijkheden er zijn om u verder te helpen.
Betaling
Het betalen bij ThingsByAnouk gaat via Tikkie of overboeken. Nadat je hebt besteld stuur je een DM via Instagram en daarbij ontvang je een Tikkie of krijg je het rekeningnummer om het geld over te boeken. Nadat de betaling is ontvangen word je bestelling pas ingepakt.
Contant betalen is alleen mogelijk in overleg. (Voorkeur voor briefgeld)
Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is?
Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een bevestigingsmail.. Ook ontvang je een bevestigingsmail wanneer je betaling is ontvangen. Let op: de mail kan ook in je SPAM-box terecht komen.
Mijn bestelling is niet aangekomen, wat nu?
Alle bestellingen worden netjes verzonden en daarom gaan wij er ook vanuit dat het altijd aan komt. Mocht je bestelling dan toch niet binnenkomen, stuur dan een bericht op Instagram. Doe dit wel pas na 1 week, soms is er sprake van vertraging waardoor het langer kan duren. ThingsByAnouk is niet verantwoordelijk voor de fouten van PostNL/DHL maar we proberen wel altijd helpen.